Tv 4, Bilder från jobbiga tiden. Föreläsa!

Lite bilder från den jobbigaste tiden i mitt liv. Jag och min 6 månaders lilla plutt vi fick 1 månad tillsammans på sjukhuset, som sedan ledde till 5 månader i från Rickard Linn Nova. Och det minnet som aldrig kommer försvinna ur mitt huvud. Men om jag fixar att vara med i tv 4 nyhetsmorgon nu så ska jag börja föreläsa om min historia. Mitt liv helt enkelt. Från 2 års ålder till nu. Tror det kan bli riktigt bra. Och att min resa är intressant och att så många kontaktar mig känns jätte bra. 5:e tidningen nu och Tv 4. Att jag kan hjälpa andra genom att bara berätta detta och visa att man aldrig får ge upp. Och samma ärr på magen på bilden nedan har opererats upp 5 gånger nu. helt otroligt att kroppen klarar av och läker detta gång på gång! imponerande! Den 12 Januari börjar jag jobba på BB på sös nu känns otroligt spännande längtar verkligen! Kram på er alla!
1 Anonym:

skriven

Det kommer att gå jättebra för dig att berätta din långa resa. Jag ska prata med vårutb.ansvarige om att du så småningom kommer och förrläser.sköt om dig .kram

2 Emelie :

skriven

brukar aldrig se på Nyhetsmorgon i vanliga fall. Men av en slump så såg jag det just idag. Sökte direkt på dig och din intervju på Expressen kom fram. Läste den och blev alldeles rörd. Blir bara starkare av att höra hur stark andra människor faktiskt kan va. Jag har själv inte haft de så jobbigt som du, men jag har haft väldigt mycke tid på sjukhus under mina år. Fick i väldigt ung ålder diagnosen anorexia. Minns inte något av mitt liv före sjukdomen, så de känns som att jag varit sjuk i princip hela mitt liv. Jag har själv aldrig tyckt att jag varit sjuk, har tyckt att alla andra haft de mycke jobbigare än mig själv osv. De va inte förrän ca ett år sen jag koma på mig själv, ställde mig själv frågan 'vafan håller du på med?' Började inse hur mycke tid jag egentligen har slösat bort. De jag älskat som mest, att spela fotboll, ha jag inte haft möjlighet att göra under dessa år. Önska att jag insett de tidigare. Men nu är det som de är och jag är nästintill "fri från anorexia". Ville bara säga hur inspirerande, underbar och hur fantastiskt vacker och stark du är. All lycka till dig. Kram Emelie

Svar: Hej Emelie! Vad glad jag blir att du skriver och öppnar dig med din händelse. Och du har som mig haft hoppar kvar att inte ge upp. Och det är en väldigt stark egenskap du har! Positiv och stark det kommer du långt med. Hoppas av hela mitt hjärta att du får vara frisk nu och njuta av livet och se vad det har att erbjuda! Lägg gärna till mig på Facebook om du vill. Kram och styrke kramar i mängder!! Bra jobbat!
Denize Löfgren

Kommentera här: