Tack Mamma!

Tänker mycket på Tänker mycket på min mamma, hur mycket hon har Gått igenom. Alla dessa stunder på sjukhuset med mig. Hon har alltid funnits vid min sida under dessa 23 år på sjukhus. Nu när jag själv är mamma så ska jag också finnas där för mina flickor så som min mamma gjort. När det verkligen gäller så ska ens mamma finnas där. Även nu som vuxen för 2 år sedan så satt hon vid min sida varje dag under 5 månader från 7 på morgon till sen eftermiddag. Jag hade aldrig klarat av att ligga på sjukhuset utan henne där hela dagarna. Så Tack mamma! Jag Älskar Dig! I morgon blir det intervju för tidningen Expressen. Spännande!!
1 Anonym:

skriven

Minns

2 Oslofru:

skriven

Så fint <3 Oh så spännande med intervju! Lycka till :D Kramar

Svar: Stort tack!! Kram!
Denize Löfgren

3 "Tant" Lotta:

skriven

Ja din mamma har/är verkligen varit/är fantastisk!

4 K:

skriven

Önskar dig all lycka! Starkt av dig att berätta!

5 Ricky:

skriven

Hej Denize! Jag läste artikeln om dig i KVP idag. Underbart att se din styrka och att du nu är har en fin familj och ett bra liv! Inspirerande!

Med vänlig hälsning,
Ricky Sjögren , en av dina sjuksköterskor på avd Q83 Astrid Lindgrens Barnsjukhus åren 2000-2001

Svar: Hej! Ååh Tack! Dig minns jag så väl! Du var så snäll! Har en bild på dig och mig det måste varit någon fotograf på avdelningen :) Kram!
Denize Löfgren

6 Göran höft:

skriven

Hej
jag har gjort ungefär samma resa som du gör. Drack kaustiksoda 1976 och bytt matstrupen 1992. Har varit en lång sjukhusresa och många timmar med mamma. Jag har kännt mig ganska ensam om min åkomma,men nu vet jag att det finns en till. Efter min operation 1994 så har livet vänt,till det positiva 😄. Tror att min mamma har skrivit några rader till dig.

Mvh Göran

Svar: Hej! Oj vad spännande att höra en till som råkat ut för liknande! Första som jag hör. Vad härligt att du mår bra i dag och har familj! Då ska nog jag också bli helt frisk :D
Denize Löfgren

7 Göran höft :

skriven

Hej igen
Jag vet inte om du har varit i kontakt med en doktor på ks som heter Rickard kylenstjärna. Han har varit med mig sedan barndomen och är nu chef på öron näsa hals på ks. Gjorde min operation på st Görans med Rickard och en dr bergendal. Kanske tips eller? Tänkte att jag skall gå med i Facebook sidan. Mvh Göran

8 viviann pihl:

skriven

Skrev om min son Göran på en av dina sidor, som han nu har läst om dej. Jag känner med dig o önskar lycka till...

Svar: Hej! Läste din berättelse kändes intressant att höra om att det finns fler än bara mig med liknade problem. Men vad skönt att han mår bra i dag!! Måste varit super tufft för dig!
Denize Löfgren

9 Anonym:

skriven

Lika tufft för din mamma, eller hur?

10 Elisabeth Källström:

skriven

Hej Denize din mamma och jag var ofta ute med vovvarna tillsammans när vi bodde grannar. minns dig när du var liten och innan det hände :-(
starkt av dig att berätta din historia,

Kommentera här: